dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Prokšíková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49238
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací města Vlašimi. Hlavním cílem diplomové práce je popsat jednotlivé komunikační nástroje města a navrhnout jejich případné úpravy. V teoretické části je stručně přiblížen marketing ve veřejném sektoru, konkrétně pak marketing komunikujících municipalit. Dále jsou představeny nástroje marketingového a komunikačního mixu obce. V praktické části je představeno město Vlašim z nejrůznějších hledisek, jsou charakterizovány aktuální komunikační nástroje, komunikační kanály a provedeno kvantitativní a kvalitativní výzkumné šetření. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkové šetření u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou obyvatelé města Vlašimi ve věku 18 let a více. Kvalitativní výzkum je proveden formou osobního rozhovoru se zaměstnanci mediálního a kulturního oddělení města Vlašimi. V projektové části jsou na základě vyhodnocení výzkumů a jejich porovnání se situační analýzou definována doporučení a návrhy, která by měla vést k zefektivnění marketingových procesů ve městě a k jeho dalšímu rozvoji. Zároveň jsou v projektové části představeny návrhy na zlepšení obsahu jednoho z hlavních komunikačních prostředků města - Zpravodaje města Vlašimi a komunikační plán pro akci s názvem Rozsvícení vánočního stromečku 2020. |
|
dc.format |
123 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
město Vlašim
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace města
|
cs |
dc.subject |
marketing měst
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix měst
|
cs |
dc.subject |
city marketing
|
en |
dc.subject |
the town Vlašim
|
en |
dc.subject |
marketing communications of the town
|
en |
dc.subject |
marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication mix of cities and towns
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace města Vlašimi |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Town Vlašim |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the marketing communications of the town Vlašim. The goal of the diploma thesis is to present the communication tools of the town and suggest their eventual adjustments. The theoretical part is focused on marketing in the public sector, specifically on the marketing of communicating municipalities. In the theoretical part, the tools of marketing and communication mix of the town are introduced. In the practical part of this work the town Vlašim is presented from various points of view and the actual communication tools and communication channels are characterised. The practical part consists of quantitative and qualitative research. The quantitative research is implemented with the help of the questionnaire survey carried out among the members of the target group. The target groups are inhabitants of the town Vlašim at the age of 18 years and over. The qualitative research is carried out in the form of the personal interview with the employees of the medial and cultural department of the town. Based on the evaluation of the primary research and its comparison with the situation analysis, the project part defines the recommendations and suggestions that should lead to more effective marketing processes in the town and its further development. In the project part, proposals for improving content of one of the main means of communication - Zpravodaj města Vlašimi and the communication plan for the event named Rozsvícení vánočního stromečku 2020 - are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56429
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|