Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace
Author: Kropáčová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4973
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 7597


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kropáčová_2008_dp.pdfBlocked 956.7Kb PDF
kropáčová_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kropáčová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account