dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kropáčová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:20:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4973
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
81 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
979728 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
Vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
Relationship marketing
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
direkt marketing
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Direct marketing as efective engine of communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation thesis is engaged in the effectiveness of the direct marketing and its successful integration to the integrate communication of the retail company, whose main advantages are exact target group, permanent custom and the long-established company. The project part contains the recommendations and the proposals regarding the direct marketing tools e.g. the importance of the database setting- up, web pages construction, the propsal of the direct marketing drive or the ways how to work with database. It is clearly indicated in this thesis that the direct marketing will be effective by this company only under the condition of connection with other tools of the marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7597
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
E |
|