Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kropáčová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:20:29Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:20Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4973
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace. cs
dc.format 81 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 979728 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject Vztahový marketing cs
dc.subject databáze cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject internet cs
dc.subject Relationship marketing en
dc.subject database en
dc.subject customer en
dc.subject direkt marketing en
dc.subject sales promotions en
dc.subject questionnaire en
dc.subject internet en
dc.title Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace cs
dc.title.alternative Direct marketing as efective engine of communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated This graduation thesis is engaged in the effectiveness of the direct marketing and its successful integration to the integrate communication of the retail company, whose main advantages are exact target group, permanent custom and the long-established company. The project part contains the recommendations and the proposals regarding the direct marketing tools e.g. the importance of the database setting- up, web pages construction, the propsal of the direct marketing drive or the ways how to work with database. It is clearly indicated in this thesis that the direct marketing will be effective by this company only under the condition of connection with other tools of the marketing communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7597
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
kropáčová_2008_dp.pdfBlocked 956.7Kb PDF View/Open
kropáčová_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kropáčová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account