Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství |
Author: |
Holešinská, Lenka
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51661
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account