Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Holešinská, Lenka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51661
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 87 s., 2 s. příl.(134 363 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online advertising en
dc.subject direct marketing en
dc.subject situation analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
dc.title.alternative Project of Marketing Communications in the Selected Winery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes the actual winery, its marketing communication, competition, and SWOT analysis. Proposals for improvements are summarized in the conclusion. They are focused on advertisement, event marketing, sales promotion, direct marketing, and online communication tools. Final project deals with the time, costs, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61836
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
holešinská_2022_dp.pdf 2.296Mb PDF View/Open None
holešinská_2022_op.docx 41.08Kb Unknown View/Open None
holešinská_2022_vp.docx 48.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account