dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Holešinská, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:51Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51661
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
87 s., 2 s. příl.(134 363 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communications in the Selected Winery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes the actual winery, its marketing communication, competition, and SWOT analysis. Proposals for improvements are summarized in the conclusion. They are focused on advertisement, event marketing, sales promotion, direct marketing, and online communication tools. Final project deals with the time, costs, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61836
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|