Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Sochůrek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52945
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad. Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu pro zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad, na základě zvolených výzkumných metod a výzkumných otázek orientovaných na postoje zákazníků SPA. Poté zhodnotit výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou společnosti Farris Bad zdokonalit komunikační mix a propagaci služeb Aufguss a Badstue. |
|
dc.format |
74 s. (93 834 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
turistický ruch
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
SPA
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Farris Bad
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
SPA
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Farris Bad
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Farris Bad Hotel Spa |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the communication mix in the marketing communication of a selected company in the tourism industry, which is represented by the hotel SPA company Farris Bad. The aim of the theoretical part was the creation of a literature search, which is focused on marketing communications in the tourism industry oriented towards services in regeneration. After that, were defined the theoretical points and research methodology for processing the practical part The main goal of the practical part of the bachelor's thesis was to analyze the current state of marketing communication of the hotel SPA company Farris Bad, based on selected research methods and research questions oriented towards the attitudes of SPA customers. Then evaluate the results and make recommendations to help Farris Bad improve the communication mix and promotion of Aufguss and Badstue services. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65742
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account