Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola
Show full item record
No preview available
Title:
|
Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola |
Author: |
Bernatíková, Hana
|
Advisor: |
Sampey, Daniel Paul
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zkoumá jazyk sdílený skrze marketing na sociálních sítích značky Coca-Cola za účelem zjistit, zdali používá klamný jazyk (Doublespeak) na svých sociálních sítích a jak ho lze porovnat s dalšími jazykovými vzory, které se tam vyskytují. K dosažení tohoto cíle byla použita kvalitativní obsahová analýza jednotlivých příspěvků sdílených na Facebookovém, X a Instagramovém účtu Coca-Coly. Tato analýza vedla k nalezení čtyř jazykových vzorů, převážně zastoupených jazykem spojeným s emocemi, jenž získal největší zájem fanoušků. Další vzory představuje jazyk spojený s marketingovým mixem, jazyk spojený s lingvistikou a Doublespeak, který se setkal s méně pozitivním přijetím publika v porovnání s ostatními vzory. Výsledky analýzy taktéž navrhují, že nalezené jazykové vzory mohou představovat faktor, jenž ovlivňuje úspěch Coca-Coly na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55797
|
Date:
|
2024-02-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account