Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti
Author: Hlaváčová, Jana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Laskavárna Pod Kaštany a na základě provedených analýz navrhnout projekt zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingového řízení, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraných situačních analýz. V praktické části je představena společnost Laskavárna Pod Kaštany a analyzován současný stav jejího marketingového řízení a marketingového mixu. Následně je provedena analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a matice IFE a EFE. Z výsledků těchto analýz vyplynulo, že nejvýznamnější slabinou v marketingovém řízení je oblast marketingové komunikace. Na základě tohoto zjištění byly návrhy v projektové části zaměřeny především na zlepšení marketingové komunikace. V rámci projektu je navrženo pět akčních plánů: rozšíření marketingové komunikace mimo sociální sítě, zavedení jednoduchého e-shopu, digitalizace věrnostního programu, posílení interní marketingové kapacity kavárny a zefektivnění komunikace na sociálních sítích. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59025
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account