dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Saláková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:18:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:18:13Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7945
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o nových marketingových trendech - zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových disciplín obecně. V praktické části se pak věnuji definování hranic a následnému porovnání konkrétních, marketingových kampaní s prvky guerillového, buzz a virálního marketingu se stanovenými hranicemi a určení zda tyto marketingové trendy skutečně balancují na hraně. |
cs |
dc.format |
87 s., 6 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1675775 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nové marketingové trendy
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
buzzmarketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
etické hranice
|
cs |
dc.subject |
hranice zákonnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingové kampaně
|
cs |
dc.subject |
new marketing trends
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
buzzmarketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
en |
dc.subject |
ethical limits
|
en |
dc.subject |
law limits
|
en |
dc.subject |
limits to sensation
|
en |
dc.subject |
marketing campaigns
|
en |
dc.title |
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing |
cs |
dc.title.alternative |
Balancing on the edge: Guerilla marketing, buzzmarketing, viral marketing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is dealing with a new marketing trends - guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing and researches sensations of this marketing forms in Czech republic generally. Object of my work is demonstration of balancing choosen marketing trends on the edge. The theoretical part describes marketing communications and a development of new marketing trends generally. In the practical part I have defined limits for a new form of marketing communications and have chacked my oppinions in choosen marketing campings analyzis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10532
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|