Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu |
Author: |
Prošek, Jiří
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce má za cíl zmapovat historický vývoj péče o zákazníky, definuje péči o zákazníky jako součást strategií přežití podniku, vysvětlit souvislosti a přechody od transaction marketing k relations marketing. Představuje vztahy se zákazníky jako součást systému řízení kvality a definuje vztahy mezi systémem řízení vztahů se zákazníky a prvky marketingového mixu. V analytické části se zabývá procesy a metodami měření spokojenosti zákazníků v sektoru B2B. Projektová část vyhodnocuje informace získané analýzou a určuje výstupy z šetření spokojenosti včetně určení nápravných opatření pro odstranění nekorektních jevů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10889
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10624
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account