dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Prošek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:05:07Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10889
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za cíl zmapovat historický vývoj péče o zákazníky, definuje péči o zákazníky jako součást strategií přežití podniku, vysvětlit souvislosti a přechody od transaction marketing k relations marketing. Představuje vztahy se zákazníky jako součást systému řízení kvality a definuje vztahy mezi systémem řízení vztahů se zákazníky a prvky marketingového mixu. V analytické části se zabývá procesy a metodami měření spokojenosti zákazníků v sektoru B2B. Projektová část vyhodnocuje informace získané analýzou a určuje výstupy z šetření spokojenosti včetně určení nápravných opatření pro odstranění nekorektních jevů. |
cs |
dc.format |
61 stran |
cs |
dc.format.extent |
702159 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing vztahů
|
cs |
dc.subject |
transaction marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
systém řízení kvality
|
cs |
dc.subject |
TQM
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction measurement
|
en |
dc.subject |
marketing relationships
|
en |
dc.subject |
transaction marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
the quality management system of TQM
|
en |
dc.title |
Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Care as part of the marketing mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to chart the historical development of customer care, care of the customer defines as part of the firm's survival strategies, explain the context and the shift from transaction marketing to marketing relations. It represents the relationships with customers as part of the quality management system and defines the relationship between customer relationship management and marketing mix elements. The analytical part deals with the processes and methods of measuring customer satisfaction in the B2B sector. Design of the analysis assesses the information received and determines the outcomes of the investigation including the determination of the satisfaction of remedial measures to eliminate incorrect phenomena |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10624
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|