Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Havelková, Michaela
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1478
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
4043
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account