Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Havelková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:31:57Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1478
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti. |
cs |
dc.format |
63 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3431438 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
stavební trh
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
construction market
|
en |
dc.title |
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Improvement of competitive strength of the company MPL KAUF Ltd. through the utilization of marketing mix instruments |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němec, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it's market position. In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present condition of the company and the way of using instruments of product, price, distribution and communication mix. On the basis of this analysis I suggested certain recommendations how to improve the operation of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4043
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account