Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh |
Author: |
Pšenicová, Eva
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24061
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32513
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account