Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Pšenicová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:15:14Z
dc.date.available 2013-10-11T04:15:14Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24061
dc.description.abstract Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce. cs
dc.format 92 stran + 16 stran příloh cs
dc.format.extent 1613755 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject tradiční nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject mo-derní nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject service marketing en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject research en
dc.subject communication en
dc.subject the internet en
dc.subject web sites en
dc.subject traditional tools of marketing communication en
dc.subject mo-dern tools of marketing communication en
dc.title Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh cs
dc.title.alternative Marketing Communication Strategy of SW Carat for the Czech and Slovak Markets en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated Diploma thesis relates to the practical use of contemporary marketing communiction in the Company TECHNODAT Develop s.r.o. in the Zlin City. This work focuses on the communication of the CARAT product ? software for comprehensive interior design ela-boration. The main attention to the theoretical part of the diploma thesis is drawn to key conceptions about the marketing sphere and the marketing communication, further on to the services marketing and the strategic marketing. The practical part tends to the product itself, the product provider or to the identification on the objektive group. Above all the work is aimed at illustrating so far used tools of marketing communication and thein effi-ciency. The practical part addresses the verification of uplifted research issues. By means of detailed competing product analysis the diploma thesis attempts to discover competitor?s teak spots and maket the best of the found competing advantage for its own profit. The full-evaluating reserch is the practical part konstituent, its outcomes are the basis for the proposed solutions of the modern marketing communication, mentioned in the project part of the diploma thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32513
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
pšenicová_2013_dp.pdf 1.538Mb PDF View/Open
pšenicová_2013_vp.pdf 212.6Kb PDF View/Open
pšenicová_2013_op.pdf 56.62Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account