A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation |
Author: |
Polášek, David
|
Advisor: |
Haltofová, Barbora
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace Českého svazu házené, se zaměřením na Extraligu. V teoretické části je úkolem provést rešerši literárních pramenů se zaměřením na marketing a marketingové komunikace se zaměřením na sportovní odvětví. Dále jsou zde popsané metody postupu analýzy marketingové komunikace. V praktické části se autor zaměřuje na analýzu samotnou, kde pomocí poznatků z teoretické části provádí analýzu a srovnává poznatky s obdobnými sportovními odvětvími. Na základě výsledků praktické části jsou navrhnuta řešení dané problematiky, včetně jejich reálného použití v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35309
|
Date:
|
2015-11-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
41824
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account