A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Polášek, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-05-11T13:04:55Z |
|
dc.date.available |
2016-05-11T13:04:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35309
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace Českého svazu házené, se zaměřením na Extraligu. V teoretické části je úkolem provést rešerši literárních pramenů se zaměřením na marketing a marketingové komunikace se zaměřením na sportovní odvětví. Dále jsou zde popsané metody postupu analýzy marketingové komunikace. V praktické části se autor zaměřuje na analýzu samotnou, kde pomocí poznatků z teoretické části provádí analýzu a srovnává poznatky s obdobnými sportovními odvětvími. Na základě výsledků praktické části jsou navrhnuta řešení dané problematiky, včetně jejich reálného použití v praxi. |
|
dc.format |
75 286 |
|
dc.format.extent |
1618808 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Média
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
Sport
|
cs |
dc.subject |
Házená
|
cs |
dc.subject |
Český svaz házené
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Online marketing
|
en |
dc.subject |
Sport
|
en |
dc.subject |
Handball
|
en |
dc.subject |
Czech Handball Federation
|
en |
dc.title |
A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to make a marketing communications analysis of the Czech Handball Federation with particular focus on the Extraliga. In the theoretical part, the task is to make a research of the literature specialized on marketing, marketing communications and marketing of sport. Furthermore, the methods of working out of the analysis are described. In practical part, author focuses on the analysis, which is made by using the knowledge from the theoretical part. In addition, this knowledge is compared with other sports in the similar branch. Based on the results of the analysis, suggestions of recommendation are made with respect of its feasibility. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41824
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-06 |
|
local.subject |
sportovní marketing
|
cs |
local.subject |
česká házená
|
cs |
local.subject |
sports marketing
|
en |
local.subject |
Czech handball
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam