Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

Show full item record

No preview available
Title: Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Author: Seng, Sienghour
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční systém zahrnující silné finanční instituce. Co se týče poskytování finančních služeb, v Kambodži hraje velmi důležitou roli ACLEDA Bank Plc., která dominuje kambodžskému finančnímu trhu již přes 10 let. Cílem této diplomové práce je vytvořit nový projekt digitálně marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o jejích produktech a službách a vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce zahrne současnou marketingovou situaci ACLEDA Bank Plc. a navrhne projekt, který významně pomůže ACLEDA Bank Plc. udržet si současné zákazníky a oslovit i své potenciální zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů, zejména sociálních sítí jako jsou Facebook a YouTube.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37782
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: B 42528


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
seng_2016_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open None
seng_2016_op.docx 24.23Kb Unknown View/Open None
seng_2016_vp.docx 24.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account