Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Show full item record
No preview available
Title:
|
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia |
Author: |
Seng, Sienghour
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční systém zahrnující silné finanční instituce. Co se týče poskytování finančních služeb, v Kambodži hraje velmi důležitou roli ACLEDA Bank Plc., která dominuje kambodžskému finančnímu trhu již přes 10 let. Cílem této diplomové práce je vytvořit nový projekt digitálně marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o jejích produktech a službách a vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce zahrne současnou marketingovou situaci ACLEDA Bank Plc. a navrhne projekt, který významně pomůže ACLEDA Bank Plc. udržet si současné zákazníky a oslovit i své potenciální zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů, zejména sociálních sítí jako jsou Facebook a YouTube. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37782
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management and Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
42528
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account