Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Seng, Sienghour
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:38Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:38Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37782
dc.description.abstract Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční systém zahrnující silné finanční instituce. Co se týče poskytování finančních služeb, v Kambodži hraje velmi důležitou roli ACLEDA Bank Plc., která dominuje kambodžskému finančnímu trhu již přes 10 let. Cílem této diplomové práce je vytvořit nový projekt digitálně marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o jejích produktech a službách a vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce zahrne současnou marketingovou situaci ACLEDA Bank Plc. a navrhne projekt, který významně pomůže ACLEDA Bank Plc. udržet si současné zákazníky a oslovit i své potenciální zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů, zejména sociálních sítí jako jsou Facebook a YouTube.
dc.format 103 p. (146 756 characters), 6
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject marketing sociálních médií cs
dc.subject strategie cs
dc.subject povědomí o produktech a službách cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject fanoušci a stoupenci cs
dc.subject banking industry en
dc.subject digital marketing en
dc.subject social media marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject products and services awareness en
dc.subject customer engagement en
dc.subject fans and followers en
dc.title Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
dc.title.alternative Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2016-05-31
dc.description.abstract-translated Cambodia is one of the potential markets in ASEAN countries that attracts for both local and foreign direct investment. This attraction is resulted from its natural resource abundance, low labor cost and political stability. As consequent, it contributes to economic development, improvement of living standard and modernizes its urban and rural area. Generally, to strengthen the economic development, it requires a very strong financial system that involve by strong financial institutions. In Cambodia, ACLEDA Bank Plc. has played a very important role for serving the financial services, whereas it has dominated Cambodian financial market over 10 years. The aim of this thesis is to address a new digital marketing campaign project for booting up its products and services awareness and customer engagement. This thesis will figure out ACLEDA Bank Plc's current marketing situation and propose a significant project that helps ACLEDA Bank Plc. to retain and stay close with their potential and existing customer via digital channel particularly social net-work like Facebook and YouTube.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42528
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
seng_2016_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open None
seng_2016_op.docx 24.23Kb Unknown View/Open None
seng_2016_vp.docx 24.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account