Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna |
Author: |
Krzyžánková, Barbora
|
Advisor: |
Vydrová, Janka
|
Abstract:
|
Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem navrhovaného komunikačního mixu by mělo být zvýšení povědomí o Univerzitní mateřské škole Qočna u cílové skupiny a posílení image školy. V závěru byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40137
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
45661
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account