Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Krzyžánková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:44Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40137
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem navrhovaného komunikačního mixu by mělo být zvýšení povědomí o Univerzitní mateřské škole Qočna u cílové skupiny a posílení image školy. V závěru byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
108 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
univerzitní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
university nursery school
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
education marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of Qočna University Nursery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Knápková, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is the creation of the marketing communication of Qočna University nursery school. In readiness of a solution, the results acquired from the questionnaire survey, the analysis of the marketing communication contemporary status, GE matrix and SWOT analysis were used. Based on discovered figures, the communication mix was designed whose target audience were students and employees of Tomas Bata University in Zlín. The main asset of designed communication mix should be the increase of knowledge about the Qočna University nursery school in the target audience as well as strengthening of the school image. In conclusion, the project was put under the expense, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45661
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account