Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

Show full item record

No preview available
Title: Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Author: Šůstková, Kateřina
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tématem diplomové práce je "Filmový marketing v České republice z pohledu diváka a filmového distributora". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část ana-lyzuje filmový trh v České republice a následně pak jaké marketingové nástroje a kanály jsou nejúčinnější z pohledu filmového distributora i diváka. Toho je dosaženo kvalitativním a kvantitativním šetřením. V projektové části bude vytvořena reklamní kampaň pro český a zahraniční film.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45692
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53436


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šůstková_2019_dp.pdf 14.72Mb PDF View/Open None
šůstková_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
šůstková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account