Uvedení nové služby na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nové služby na trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení nové služby na trh
Author: Stehlíková, Magdalena
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se věnuje přípravě uvedení nové služby na trh, konkrétně v oblasti designového prodejního konceptu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu z pohledu služeb a marketingu služeb obecně, strategickém plánování a definicí pojmů design, designér a kreativní město. Praktická část představuje hlavní myšlenku diplomové práce a s pomocí kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, SWOT analýzy a charakteristiky trhu nastavuje směr události pro projektovou část. Na aplikaci získaných poznatků z výzkumné části do konkrétního návrhu designové prodejní události se soustředí projektová část diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45733
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53498


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
stehlíková_2019_dp.pdf 2.968Mb PDF View/Open None
stehlíková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
stehlíková_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account