Uvedení nové služby na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45733
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje přípravě uvedení nové služby na trh, konkrétně v oblasti designového prodejního konceptu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu z pohledu služeb a marketingu služeb obecně, strategickém plánování a definicí pojmů design, designér a kreativní město. Praktická část představuje hlavní myšlenku diplomové práce a s pomocí kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, SWOT analýzy a charakteristiky trhu nastavuje směr události pro projektovou část. Na aplikaci získaných poznatků z výzkumné části do konkrétního návrhu designové prodejní události se soustředí projektová část diplomové práce. |
|
dc.format |
103 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
designér
|
cs |
dc.subject |
designová prodejní akce
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
designer
|
en |
dc.subject |
design sales event
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.title |
Uvedení nové služby na trh |
|
dc.title.alternative |
New Service Launch |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is dealing with the preparational process of new service launch, specifically in the field of design sales concept. The theoretical part is concerned about marketing mix with a focus on services and general marketing of services, strategic planning and terms definition including design, designer, and creative city. The practical part presents the keynote of the thesis by means of qualitative and quantitative research methods, SWOT analysis and market characteristics sets the preparational contribution for the project part. The final project part is compounded from findings of research into a particular proposal of the design sales event. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53498
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account