Uvedení nové služby na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nové služby na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Stehlíková, Magdalena
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45733
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje přípravě uvedení nové služby na trh, konkrétně v oblasti designového prodejního konceptu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu z pohledu služeb a marketingu služeb obecně, strategickém plánování a definicí pojmů design, designér a kreativní město. Praktická část představuje hlavní myšlenku diplomové práce a s pomocí kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, SWOT analýzy a charakteristiky trhu nastavuje směr události pro projektovou část. Na aplikaci získaných poznatků z výzkumné části do konkrétního návrhu designové prodejní události se soustředí projektová část diplomové práce.
dc.format 103 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject designér cs
dc.subject designová prodejní akce cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing research en
dc.subject market analysis en
dc.subject designer en
dc.subject design sales event en
dc.subject strategic planning en
dc.title Uvedení nové služby na trh
dc.title.alternative New Service Launch
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis is dealing with the preparational process of new service launch, specifically in the field of design sales concept. The theoretical part is concerned about marketing mix with a focus on services and general marketing of services, strategic planning and terms definition including design, designer, and creative city. The practical part presents the keynote of the thesis by means of qualitative and quantitative research methods, SWOT analysis and market characteristics sets the preparational contribution for the project part. The final project part is compounded from findings of research into a particular proposal of the design sales event.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53498
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
stehlíková_2019_dp.pdf 2.968Mb PDF View/Open None
stehlíková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
stehlíková_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account