Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Author: |
Vargová, Nikola
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46692
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
58649
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account