Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Vargová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46692
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 120 s., 6 s. (146 278 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nástroje marketingové ko-munikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Marketing Communications Tools en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated This Master thesis is focused on improving the marketing communication of the selected organization. The main aim was to promote the selected organization and to increase awareness of the selected organization among the public and potential customers. The theoretical part was aimed at the research of marketing communications strategies and also served as the basis for the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current marketing strategy of the selected organization. The practical part included qualitative and quantitative methods such as interviews, questionnaire survey and respective observation to get the highest quality information. The results from these analyses were used to create the project proposal which was aimed at improving the marketing communication of the selected organization. This project contained several proposals that were subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58649
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
vargová_2021_dp.pdf 4.891Mb PDF View/Open None
vargová_2021_op.docx 26.24Kb Unknown View/Open None
vargová_2021_vp.docx 24.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account