Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vargová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46692
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
120 s., 6 s. (146 278 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications Tools
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2021-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis is focused on improving the marketing communication of the selected organization. The main aim was to promote the selected organization and to increase awareness of the selected organization among the public and potential customers. The theoretical part was aimed at the research of marketing communications strategies and also served as the basis for the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current marketing strategy of the selected organization. The practical part included qualitative and quantitative methods such as interviews, questionnaire survey and respective observation to get the highest quality information. The results from these analyses were used to create the project proposal which was aimed at improving the marketing communication of the selected organization. This project contained several proposals that were subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58649
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account