Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Author: Andres, Josef
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv emoji na nákupní rozhodovací proces běžného uživatele sociálních sítí. Porovnává efektivitu tradičního textu oproti emočně za-barvenému textu obohaceného o emoji, na jejichž význam a roli v marketingové komunikaci se zvláště zaměřuje. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit význam emoji v reklamní textu a popsat jejich vliv na emoce příjemce. Na základě těchto informací budou reklamní inzeráty podrobeny reálnému prostředí sociální sítě, kde bude jejich výkonnost a efektivita testována v rámci facebookové reklamní kampaně. Výstupy této práce jsou návrhy a doporučení pro inzerenty na sociálních sítích a pro inze-renty v digitálním prostředí obecně. Díky informací nabytým v této bakalářské práci budou schopni zefektivnit či zatraktivnit svou marketingovou komunikaci a získat tak větší množ-ství zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47030
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59233


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andres_2021_dp.pdf 1.704Mb PDF View/Open None
andres_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
andres_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account