Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

Show full item record

No preview available
Title: Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Author: Osouch, Libor
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47068
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59276


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
osouch_2021_dp.pdf 4.094Mb PDF View/Open None
osouch_2021_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
osouch_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account