Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru |
Author: |
Osouch, Libor
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47068
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59276
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account