Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Osouch, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47068
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care. |
|
dc.format |
77 s. (112 573 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru |
|
dc.title.alternative |
Using Digital Marketing to Increase Eshop Sales in B2B Sector |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis researches how to use digital marketing to increase sales of e-shop, which operate in the B2B market. For the work, a new company selling ecological packa-ging to gastronomic companies called Pack & Care was chosen. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of marketing in the B2B sector, digital communication, e-commerce and the determination of work methodology. Within the practical part, research and analyzes were prepared based on which research questions will be answered, the goals of the work will be fulfilled, and recommendations for the company Pack & Care will be created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59276
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account