Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

Show full item record

No preview available
Title: Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Author: Ong, Thi Gia Khanh
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy a metody digitálního marketingu, představuje aspekty procesu marketingového plánování. Analytická část představuje společnost, současný stav digitálního marketingu, situační analýzu a odpovídá na výzkumné otázky. A závěrečná, projektová, část prezentuje plán digitálního marketingu vytvořený pomocí plánovacího modelu SOSTAC? P. R. Smitha, který tvoří teoretický základ a je přizpůsoben potřebám a preferencím dané společnosti. Plán obsahuje jasný návod, jak implementovat akce směřující k dosažení cílů v oblasti digitálního marketingu. Rizika a limity plánu jsou rovněž součástí poslední části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47122
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: B 59338


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ong_2021_dp.pdf 2.323Mb PDF View/Open None
ong_2021_op.pdf 195.0Kb PDF View/Open None
ong_2021_vp.pdf 231.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account