dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Ong, Thi Gia Khanh
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47122
|
|
dc.description.abstract |
Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy a metody digitálního marketingu, představuje aspekty procesu marketingového plánování. Analytická část představuje společnost, současný stav digitálního marketingu, situační analýzu a odpovídá na výzkumné otázky. A závěrečná, projektová, část prezentuje plán digitálního marketingu vytvořený pomocí plánovacího modelu SOSTAC? P. R. Smitha, který tvoří teoretický základ a je přizpůsoben potřebám a preferencím dané společnosti. Plán obsahuje jasný návod, jak implementovat akce směřující k dosažení cílů v oblasti digitálního marketingu. Rizika a limity plánu jsou rovněž součástí poslední části práce. |
|
dc.format |
92 page (109,104 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
organický digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
organic digital marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.title |
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy |
|
dc.title.alternative |
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
With decreasing face-to-face interaction, the COVID-19 pandemic has made digital marketing more important than ever. Digital marketing enables startups and small businesses to reach their customers on a very low budget or even without spending money. This is a project-based thesis, which aims to create a digital marketing plan for the case company HORAMI Academy - an e-learning startup in Germany. The thesis consists of three major components. The theoretical part explains the digital marketing terms and methods, presents the aspects of the marketing planning process. The analysis part will describe the company, the current digital marketing, the situation analysis, and answer the research questions. Lastly, the project part is the digital marketing plan was created using the SOSTAC? planning model by P. R. Smith, which utilizes the theoretical framework and is customized for the needs and preferences of the case company. The plan includes a clear stage-by-stage guide on how to implement digital marketing actions to reach digital marketing objectives. The risks and the limits of the plan also are reported in the last part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59338
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|