Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Author: Kužel, Tomáš
Advisor: Vaněk, Miloslav
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48458
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 55107


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kužel_2020_dp.pdf 5.975Mb PDF View/Open None
kužel_2020_op.docx 24.67Kb Unknown View/Open None
kužel_2020_vp.pdf 247.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account