Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně |
Author: |
Kužel, Tomáš
|
Advisor: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48458
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
55107
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account