Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Kužel, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48458
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 125 s. (220 445 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject Facebook reklamy cs
dc.subject barbershop cs
dc.subject Social media en
dc.subject Marketing en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Content Marketing en
dc.subject Facebook Ads en
dc.subject barbershop en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
dc.title.alternative Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential unique selling propositions valuable for social media communication. These findings are then processed in the thesis' project, which focuses on utilization of social media for marketing purposes in a newly establishing barber shop in Zlín. The project deals with fictional company Barberia. Finally, time, cost, and risk analyses were carried out.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55107
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kužel_2020_dp.pdf 5.975Mb PDF View/Open None
kužel_2020_op.docx 24.67Kb Unknown View/Open None
kužel_2020_vp.pdf 247.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account