Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Kužel, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48458
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
125 s. (220 445 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook reklamy
|
cs |
dc.subject |
barbershop
|
cs |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Content Marketing
|
en |
dc.subject |
Facebook Ads
|
en |
dc.subject |
barbershop
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential unique selling propositions valuable for social media communication. These findings are then processed in the thesis' project, which focuses on utilization of social media for marketing purposes in a newly establishing barber shop in Zlín. The project deals with fictional company Barberia. Finally, time, cost, and risk analyses were carried out. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55107
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account