Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Marášková, Natálie
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové komunikace. K tomuto účelu je využito metod PEST a SWOT analýzy, dále kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také kvalitativního výzkumu, zejména osobní dotazování a interview s vedením společnosti i jejími klienty. Výstupy jsou následně použity ke zpracování projektu, jenž má za cíl zlepšit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti. Projekt je sestaven z několika akčních plánů a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53704
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
marášková_2023_dp.pdf 5.243Mb PDF View/Open None
marášková_2023_op.docx 42.22Kb Unknown View/Open None
marášková_2023_vp.docx 48.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account