Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Marášková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:02Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:02Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53704
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové komunikace. K tomuto účelu je využito metod PEST a SWOT analýzy, dále kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také kvalitativního výzkumu, zejména osobní dotazování a interview s vedením společnosti i jejími klienty. Výstupy jsou následně použity ke zpracování projektu, jenž má za cíl zlepšit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti. Projekt je sestaven z několika akčních plánů a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
128 s., 10 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
cvičební metody
|
cs |
dc.subject |
zdravotní cvičení
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
exercise methods
|
en |
dc.subject |
medical exercise
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Improving Marketing Communication in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to develop a project aimed at improving marketing communication in a selected company. The theoretical part of the thesis includes literature research in the field of services marketing, marketing communication, marketing research and description of the selected analytical methods. The practical part of this thesis presents the selected company and focuses on the analysis of its current marketing communication. For this purpose, the methods of PEST and SWOT analysis are used, as well as quantitative research in the form of a questionnaire survey and qualitative research, in particular personal questioning and interviews with the company's management and its clients. The outputs are subsequently used to develop a project aimed at improving marketing communication in the selected company. The project consists of several action plans and is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65102
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account