Marketingová komunikace módní značky Represent

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace módní značky Represent

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace módní značky Represent
Author: Hájek, Filip
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace módní značky Represent. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace, online marketingu a tvorbu značky a její faktory. V praktické části je představena samotná značka a její historie. Dále je popsána současná marketingová komunikace značky, využívané sociální sítě v online marketingu značky a osobní profil majitele značky na Instagramu. Následuje výzkum v podobě polostrukturovaných rozhovorů, který poskytuje informace pro doporučení a návrhy na závěr praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56637
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hájek_2024_dp.pdf 2.878Mb PDF View/Open None
hájek_2024_op.pdf 171.9Kb PDF View/Open None
hájek_2024_vp.docx 93.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account