Marketingová komunikace módní značky Represent

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace módní značky Represent

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Hájek, Filip
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56637
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace módní značky Represent. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace, online marketingu a tvorbu značky a její faktory. V praktické části je představena samotná značka a její historie. Dále je popsána současná marketingová komunikace značky, využívané sociální sítě v online marketingu značky a osobní profil majitele značky na Instagramu. Následuje výzkum v podobě polostrukturovaných rozhovorů, který poskytuje informace pro doporučení a návrhy na závěr praktické části.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject brand en
dc.subject social networks en
dc.title Marketingová komunikace módní značky Represent
dc.title.alternative Marketing Communication of the Fashion Brand Represent
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is marketing communication of the fashion brand Represent. The theoretical part includes a description of marketing communication, online marketing and brand creation and its factors. The practical part presents the brand itself and its history. Furthermore, the current marketing communication of the brand, the social networks used in the online marketing of the brand and the personal profile of the brand owner on Instagram are described. This is followed by research in the form of semi-structured interviews to inform recommendations and suggestions at the end of the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68292
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hájek_2024_dp.pdf 2.878Mb PDF View/Open None
hájek_2024_op.pdf 171.9Kb PDF View/Open None
hájek_2024_vp.docx 93.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account