Marketingová komunikace módní značky Represent
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hájek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56637
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace módní značky Represent. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace, online marketingu a tvorbu značky a její faktory. V praktické části je představena samotná značka a její historie. Dále je popsána současná marketingová komunikace značky, využívané sociální sítě v online marketingu značky a osobní profil majitele značky na Instagramu. Následuje výzkum v podobě polostrukturovaných rozhovorů, který poskytuje informace pro doporučení a návrhy na závěr praktické části. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace módní značky Represent |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Fashion Brand Represent |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is marketing communication of the fashion brand Represent. The theoretical part includes a description of marketing communication, online marketing and brand creation and its factors. The practical part presents the brand itself and its history. Furthermore, the current marketing communication of the brand, the social networks used in the online marketing of the brand and the personal profile of the brand owner on Instagram are described. This is followed by research in the form of semi-structured interviews to inform recommendations and suggestions at the end of the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68292
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account