Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví
Show full item record
No preview available
Title:
|
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví |
Author: |
Vyšohlíd, Tomáš
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8175
|
Date:
|
2009-08-14 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10644
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account