Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Vyšohlíd, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:18:17Z
dc.date.available 2010-07-17T10:18:17Z
dc.date.issued 2009-08-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8175
dc.description.abstract Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů. cs
dc.format 60 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2265344 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject analýza cs
dc.subject netradiční cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject viralní marketing cs
dc.subject komunitní prostředí cs
dc.subject Analysis en
dc.subject non-traditional en
dc.subject marketing communication en
dc.subject banking en
dc.subject campaign en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject comunity marketing en
dc.title Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví cs
dc.title.alternative Non-traditional forms of marketing communication in banking field - analysis of the campaign "Don't feed the banker" en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-08-25
dc.description.abstract-translated In my thesis I will concentrate on description and analysis of non-traditional forms of marketing communication in banking field. In particular I will analyse the campaign: Don't feed the banker carried out by mBank. First of all, I will describe the origin of storyboard, next I will show the development of the campaign and finally I will concentrate on the actual realization of the project. In the end I will concentrate on the actual outcome and effectivity of the campaign as a whole, including number of visitors of the dedicated website and reaction of respondents. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10644
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
vyšohlíd_2009_dp.pdfBlocked 2.160Mb PDF View/Open
vyšohlíd_2009_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
vyšohlíd_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account